Obavijest o nadmetanju
Javni naručitelj - Direktiva 2014/24/EU
NMV-17/2024 - Radovi na adaptaciji Područne škole Rogotin - Projekt ''Umjetnost bez granica''
Naručitelj
Podaci o naručitelju
Službeni naziv: Dubrovačko-neretvanska županija
Nacionalni registracijski broj (OIB): 32082115313
Vrsta naručitelja: Regionalno tijelo
Glavna djelatnost: Opće javne usluge
Adrese
Poštanska adresa: Pred Dvorom 1
Poštanski broj: 20000
Mjesto: Dubrovnik
NUTS kod: HR037 - Dubrovačko-neretvanska županija
Država: Hrvatska
Služba/Osoba za kontakt: Maro Hađija
E-pošta: nabava@dubrovnik-neretva.hr
Telefon: +385 20351448
Telafaks: +385 20351496
Internetska adresa: https://dnz.hr
Adresa profila Kupca: https://dnz.hr
Komunikacija
Pod uvjetom da je zahtjev dostavljen pravodobno, naručitelj je obvezan dati odgovor, dodatne informacije i objašnjenja bez odgode, a najkasnije tijekom četvrtog (4) dana prije roka određenog za dostavu zahtjeva za sudjelovanje / dostavu ponuda, staviti na raspolaganje na isti način i na istim internetskim stranicama kao i osnovnu dokumentaciju, bez navođenja podataka o podnositelju zahtjeva. Zahtjev je pravodoban ako je dostavljen najkasnije tijekom šestog (6) dana prije roka određenog za dostavu zahtjeva za sudjelovanje, odnosno za dostavu ponuda.
Dokumentacija o nabavi
Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.hr/
Način predaje ponude ili zahtjeva za sudjelovanjem
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na (URL): https://eojn.hr/
Postupak nabave
Podaci o postupku nabave
Naziv postupka nabave: Radovi na adaptaciji Područne škole Rogotin - Projekt ''Umjetnost bez granica''
Opis postupka: Nabava radova: Radovi na adaptaciji Područne škole Rogotin - Projekt ''Umjetnost bez granica''
Oznaka i naziv iz Jedinstvenog rječnika javne nabave CPV:
CPV Oznaka: 45262700-8 Adaptacija zgrada
Evidencijski broj nabave: NMV-17/2024
Vrsta postupka: Otvoreni postupak
Namjena
Vrsta ugovora: Radovi
CPV Oznaka: 45262700, Adaptacija zgrada
Procijenjena vrijednost
Procijenjena vrijednost bez poreza: 89.702,00 EUR
Opći podaci
Pravna osnova
Direktiva: 2014/24/EU
Nabava je pogodna za male i srednje poduzetnike
Nabava je obuhvaćena sporazumom o javnoj nabavi (GPA)
Uvjeti pristupačnosti: U obzir su uzeti uvjeti pristupačnosti za osobe s invaliditetom
Opis postupka
Naručitelj sklapa s odabranim ponuditeljem ugovor o javnoj nabavi.
Prihvaćaju se elektronički računi
Rok, način i uvjeti plaćanja: Obračun izvedenih radova obavljat će se privremenim situacijama i okončanim obračunom, a sve temeljem jediničnih cijena iz ponudbenog troškovnika i stvarno izvedenih količina radova. Obračun radova po privremenim situacijama vrši se za razdoblje od jednog (1) mjeseca. Situaciju ovjerava nadzorni inženjer i predstavnik Naručitelja. Naručitelj se obvezuje ovjereni neprijeporni dio situacije platiti ponuditelju/članu zajednice gospodarskih subjekata u roku 30 (trideset) dana od dana primitka valjanog eRačuna.Naručitelj se obvezuje ovjereni neprijeporni dio računa (situacije) platiti podugovaratelju, na IBAN naveden u ponudbenom listu, u roku 30 (trideset) dana od dana primitka valjanog eRačuna. Plaćanje se vrši u Eurima. Okončana situacija za radove se ispostavlja nakon što je potpisan bezuvjetni Zapisnik o primopredaji.
Podaci o vrsti, sadržaju i rokovima jamstva za ozbiljnost ponude: Ponuditelj
 je obvezan u ponudi priložiti jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku 
bankarske garancije sukladno članku 1039. Zakona o obveznim odnosima, 
ili zadužnice ili bjanko zadužnice ili uplate novčanog pologa
Iznos jamstva za ozbiljnost ponude iznosi: 2.000,00 EUR-a 
U bankarskoj garanciji mora biti navedeno sljedeće:
 da je korisnik garancije Dubrovačko-neretvanska županija,
 da se garant obvezuje bezuvjetno, neopozivo i na prvi pisani poziv 
korisnika garancije, bez prigovora isplatiti iznos od (navesti traženi 
iznos) u slučaju odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine 
valjanosti, nedostavljanja ažuriranih popratnih dokumenata sukladno 
članku 263. ZJN 2016, neprihvaćanja ispravka računske greške, odbijanja 
potpisivanja ugovora o javnoj nabavi i nedostavljanja jamstva za uredno 
ispunjenje ugovora. 
Jamstvo za ozbiljnost ponude mora trajati 
minimalno sukladno roku valjanosti ponude. Gospodarski subjekt može 
dostaviti jamstvo koje je duže od roka valjanosti ponude. Ako istekne 
rok valjanosti ponude, naručitelj će tražiti od ponuditelja produženje 
roka valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude sukladno tom 
produženom roku. 
U slučaju dostave jamstva za ozbiljnost ponude u 
vidu zadužnice ili bjanko zadužnice iste moraju biti potvrđene kod 
javnog bilježnika te ispostavljene sukladno Pravilniku o registru 
zadužnica i bjanko zadužnica (NN 115/2012, 125/2014 i 82/2017) i 
popunjene sukladno Pravilniku o obliku i sadržaju bjanko zadužnice (NN 
115/2012 i 82/2017) i Pravilniku o obliku i sadržaju zadužnice (NN 
115/2012 i 82/2017).
Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u 
izvorniku. Izvornik ne smije biti ni na koji način oštećen (bušenjem, 
klamanjem i sl.). 
Izvornik jamstva za ozbiljnost ponude dostavlja se
 odvojeno od elektroničke dostave ponude, u papirnatom obliku, poštom 
ili dostavom u zatvorenoj omotnici na kojoj su navedeni podaci sukladno 
ovoj Dokumentaciji o nabavi. 
Naručitelj je obvezan vratiti 
ponuditeljima jamstvo za ozbiljnost ponude u roku od petnaest (15) dana 
od dana potpisivanja ugovora o javnoj nabavi i dostave jamstva za uredno
 ispunjenje ugovora.
Ponuditelj može dostaviti jamstvo u obliku 
novčanog pologa u traženom iznosu. Polog se u odgovarajućem iznosu 
uplaćuje u korist računa Naručitelja IBAN: HR56 2340 0091 8000 1900 6; 
SWIFT: PBZGHR2X; Model: HR68, Poziv na broj: 7307-OIB broj ponuditelja
Opis plaćanja: Jamstvo za ozbiljnost ponude ev.broj nabave: NMV-17/2024.
Dokaz o uplati novčanog pologa ponuditelj je dužan priložiti u ponudu.
U slučaju zajednice gospodarskih subjekata, iz jamstva mora biti razvidno da se jamstvo izdaje u ime zajednice ponuditelja.
Jamstvo
 mora glasiti na sve članove zajednice, a ne samo na jednog člana te 
jamstvo mora sadržavati navod o tome da je riječ o zajednici 
gospodarskih subjekata. Također slučaju zajednice gospodarskih subjekata
 jamstvo za ozbiljnost ponude može biti dostavljeno na način da svaki 
član zajednice gospodarskih subjekata dostavlja jamstvo za svoj udio u 
ponudi.
U slučaju dostave jamstva u obliku bankarske garancije 
primjenjuju se pravila o bankarskim garancijama (engl. Unifrom rules for
 Demand Guarantee) Međunarodne trgovačke komore u Parizu (engl.ICC).
Strateška nabava
Predmet nabave obuhvaća društveno odgovorne aspekte
Primjena društveno odgovornih aspekata na:
- Tehničke specifikacije
 
Primjena društvenog cilja na:
Pravedni radni uvjeti
Pristupačnost za sve
Ostalo
Predmet nabave obuhvaća ekološke aspekte
Primjena ekoloških aspekata na:
Kriterij za odabir ponude
Tehničke specifikacije
Utjecaj na okoliš kroz:
- Ostalo
 
Predmet nabave obuhvaća inovativne aspekte
Primjena inovativnih aspekata na:
- Tehničke specifikacije
 
Inovativno stjecanje se ostvaruje kroz:
- Nabavljeni su radovi, roba i usluge ili novi ili znatno poboljšani u odnosu na radove, robu odnosno usluge već prisutne ne tržištu.
 
Osnove za isključenje
Osnove povezane s kaznenim presudama
Sudjelovanje u zločinačkoj organizaciji
Korupcija
Prijevara
Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s terorističkim aktivnostima
Pranje novca ili financiranje terorizma
Rad djece i drugi oblici trgovanja ljudima
Osnove povezane s plaćanjem poreza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje
Plaćanje poreza
Plaćanje obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje
Obavljanje profesionalne djelatnosti
- Upis u registar
 
Predmet nabave/grupe
Predmet nabave
Naziv predmeta / Grupe: Radovi na adaptaciji Područne škole Rogotin - Projekt ''Umjetnost bez granica''
Opis nabave: Nabava radova: Radovi na adaptaciji Područne škole Rogotin - Projekt ''Umjetnost bez granica''
Oznaka i naziv iz Jedinstvenog rječnika javne nabave CPV:
CPV Oznaka: 45262700-8 Adaptacija zgrada
Planiranim
 zahvatom urediti će se Područna škola Rogotin pri Osnovnoj školi 
Vladimir Nadzoru Pločama. Projekt podrazumijeva adaptaciju dijela škole,
 a obuhvaćeni su građevinsko-obrtnički radovi na postojećem objektu 
unutar postojećih gabarita.
Adaptacija vanjskog dijela škole obuhvaća
 izradu hidroizolacije ravnog krova i izradu pročelja na dijelu gdje se 
adaptira prostor za novu buduću učionicu. 
Također će se ulazni dio 
ispred škole obložiti keramičkim pločicama. Adaptacija unutar škole 
obuhvaća sve radove na sanaciji postojećeg prostora koji je derutan, a 
dio kojeg će se prenamjeniti za novu učionicu.
Postojeći toalet će se
 adaptirati na načinda će se izvesti nova instalacija i položiti 
keramičke obloge. Na svim prostorijama škole će se postaviti novi 
vanjski otvori, te će se zamjeniti dotrajali električni radijatori čime 
se dobivaju energetski učinkovitiji prostori i podupire pametno 
upravljanje energijom.
Projektne aktivnosti uključuju radove na 
oronuloj vanjskoj fasadi stare zgrade kroz kompletnu sanaciju fasadskih 
zidova kao i dijela krova s pokrovom, sanaciju vanjskih podnih ploha 
(balkona), te obradu i popravak postojećih drvenih otvora zgrade.
Namjena
CPV Oznaka: 45262700, Adaptacija zgrada
Dodatna CPV oznaka: 45262700, Adaptacija zgrada
Naručitelj određuje predviđenu (okvirnu) količinu predmeta nabave
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja
Mjesto izvršenja: OSNOVNA ŠKOLA „VLADIMIR NAZOR“ PLOČE, PODRUČNA ŠKOLA ROGOTIN, Ante Rončevića Fante 3, 20 343 Rogotin, 771/1 k.o. Rogotin.
NUTS kod: HR037 - Dubrovačko-neretvanska županija
Trajanje ugovora
Rok završetka izvršenja je 90 dana.
Okvirni planirani datum početka: 01.08.2024.
Opcije obnavljanja
Ovaj ugovor nije podložan obnavljanju.
Vrijednosti ugovora
Procijenjena vrijednost bez PDV-a: 89.702,00 EUR
Opći podaci o predmetu nabave/grupi
Nije dopušteno podnošenje varijanti ponude
Ne koristi se elektronički katalog
Nabava nije povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije
Kriterij za odabir ponude
Cijena:
| Naziv kriterija | Značaj | 
|---|---|
| Cijena | 90,00 | 
Kvaliteta:
| Naziv kriterija | Značaj | 
|---|---|
| Trajanje jamstvenog roka za otklanjanje nedostataka | 10,00 | 
Administrativni podaci
Datum slanja objave
Datum: 02.07.2024.
Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
Datum: 24.07.2024. Vrijeme: 10:00
Elektronička dostava je obavezna.
Minimalni rok valjanosti ponude
Trajanje u danima: 90
Uvjeti za otvaranje ponuda
Datum: 24.07.2024. Vrijeme: 10:00
Mjesto : 20 000 Dubrovnik, Pred Dvorom 1
Podaci o ovlaštenim osobama i postupku otvaranja:
Javnom
 otvaranju ponuda i dijelova ponuda koji se dostavljaju odvojeno smiju 
prisustvovati ovlašteni predstavnici ponuditelja i druge osobe.
U 
postupku otvaranja pravo aktivnog sudjelovanja imaju samo ovlašteni 
predstavnici naručitelja i ovlašteni predstavnici ponuditelja.
Dokaz ovlasti ovlaštene osobe ponuditelja je pisana punomoć, ovlaštenje i sl.
Jezik
Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:
- HR - Hrvatski
 
Postupci pravne zaštite
Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite
Službeni naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Poštanska adresa: Ulica grada Vukovara 23/V
Poštanski broj: 10000
Mjesto: Zagreb
Država: Hrvatska
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Adresa elektroničke pošte: dkom@dkom.hr
Internet stranica: https://www.dkom.hr/
Postupak pravne zaštite
Detaljnji podaci o roku(-ovima) za postupak pravne zaštite
Rok za izjavljivanje žalbe iznosi deset (10) dana i to od dana: 
1. objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi 
2. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka 
3. objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije 
4.
 otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano 
odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, 
objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja 
ponuda 
Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu.