Dokumentacija o nabavi

Dio I - Opći podaci o postupku nabave

NMV-07/2024 - Opremanje prostora OŠ Blato za provođenje Eksperimentalnog programa Cjelodnevne škole (Projekt ''Hrvatska: Ususret održivom pravednom i učinkovitom obrazovanju''; zajam Svjetske banke br. 9303-HR)

Opći podaci

Podaci o naručitelju

Naziv i sjedište naručitelja : Dubrovačko-neretvanska županija, Pred Dvorom 1, 20000 Dubrovnik , Hrvatska

Nacionalni reg. broj (OIB): 32082115313

Broj telefona: +385 20351448

Broj telefaksa: +385 20351496

Internetska stranica: https://dnz.hr

Adresa elektroničke pošte: nabava@dubrovnik-neretva.hr

Vrsta naručitelja: Javni

Komunikacija naručitelja i gospodarskih subjekata

Kontakt osoba: Maro Hađija

Broj telefona: +385 20351448

Broj telefaksa: +385 20351496

Adresa elektroničke pošte: nabava@dubrovnik-neretva.hr

Komunikacija i svaka druga razmjena informacija između naručitelja i gospodarskih subjekata obavlja se isključivo putem sustava Elektroničkog oglasnika javne nabave Republike Hrvatske (dalje: EOJN RH) modul Pitanja/Pojašnjenja dokumentacije o nabavi. Upute

Gospodarski subjekt može zahtijevati dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene u vezi s dokumentacijom o nabavi tijekom roka za dostavu zahtjeva za sudjelovanje i poziva na dostavu ponuda.

Pod uvjetom da je zahtjev dostavljen pravodobno, naručitelj je obvezan dati odgovor, dodatne informacije i objašnjenja bez odgode, a najkasnije tijekom četvrtog (4) dana prije roka određenog za dostavu zahtjeva za sudjelovanje / dostavu ponuda, staviti na raspolaganje na isti način i na istim internetskim stranicama kao i osnovnu dokumentaciju, bez navođenja podataka o podnositelju zahtjeva. Zahtjev je pravodoban ako je dostavljen najkasnije tijekom šestog (6) dana prije roka određenog za dostavu zahtjeva za sudjelovanje, odnosno za dostavu ponuda.

Podaci o gospodarskim subjektima s kojima je naručitelj u sukobu interesa

Popis gospodarskih subjekata s kojima je naručitelj u sukobu interesa:

OIBNaziv G.S.Adresa sjedišta
66233587142Hotel OSMINEPut od Osmina bb, Slano

Podaci o postupku nabave

Naziv postupka nabave: Opremanje prostora OŠ Blato za provođenje Eksperimentalnog programa Cjelodnevne škole (Projekt ''Hrvatska: Ususret održivom pravednom i učinkovitom obrazovanju''; zajam Svjetske banke br. 9303-HR)

Evidencijski broj nabave: NMV-07/2024

Vrsta postupka javne nabave: Otvoreni postupak

Procijenjena vrijednost nabave: 178.200,00 EUR

Rbr grupeNaziv grupeProcijenjena vrijednost
1.Grupa 1. Školski namještaj110.200,00 EUR
2.Grupa 2. Školski pribor46.000,00 EUR
3.Grupa 3. Sportska oprema i rekviziti22.000,00 EUR

Gospodarski subjekt može dostaviti ponudu za sve grupe predmeta nabave.

Vrsta ugovora o javnoj nabavi: Robe

Sklapa se ugovor o javnoj nabavi.

Elektronička dražba: Naručitelj ne provodi elektroničku dražbu.

Dinamički sustav nabave: Naručitelj ne uspostavlja dinamički sustav nabave.

Podaci o predmetu nabave

Opremanje prostora OŠ Blato za provođenje Eksperimentalnog programa Cjelodnevne škole (Projekt ''Hrvatska: Ususret održivom pravednom i učinkovitom obrazovanju''; zajam Svjetske banke br. 9303-HR)
Oznaka i naziv iz Jedinstvenog rječnika javne nabave CPV:
Grupa 1. Školski namještaj: 39160000-1 Školski namještaj
Grupa 2. Školski pribor: 39162000-5 Oprema za obrazovne potrebe
Grupa 3. Sportska oprema i rekviziti: 37400000-2 Proizvodi za sport i oprema

Opis predmeta nabave - Grupa 1: Grupa 1. Školski namještaj


Opis grupe: Grupa 1. Školski namještaj

CPV oznaka i naziv: 39160000 Školski namještaj

CPV oznaka i naziv:

39160000 Školski namještaj

Količina predmeta nabave

Naručitelj je odredio točne količine u troškovniku.

Tehničke specifikacije

Detaljne tehničke specifikacije se nalaze u zasebnom prilogu.

Troškovnik

Detaljan troškovnik se nalazi u zasebnom prilogu – Troškovnik.

Mjesto izvršenja

Glavno mjesto izvršenja: OSNOVNA ŠKOLA BLATO, 20 271 Blato, p.p. 34, Prva ulica br 25/2, Općina Blato, Dubrovačko-neretvanska županija)

Mjesto isporuke robe (opreme) za sve grupe nabave je fco lokacija OSNOVNA ŠKOLA BLATO, 20 271 Blato, p.p. 34, Prva ulica br 25/2, Općina Blato, Dubrovačko-neretvanska županija)

Trajanje ugovora

Trajanje ugovora je 60 dana.

Početak ugovora je od obostranog potpisa.

Opcije i moguća obnavljanja

Opcije: Nije primjenjivo.

Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: Nije primjenjivo.

Opis predmeta nabave - Grupa 2: Grupa 2. Školski pribor


Opis grupe: Grupa 2. Školski pribor: 39162000-5 Oprema za obrazovne potrebe

CPV oznaka i naziv: 39160000 Školski namještaj

CPV oznaka i naziv:

39162000 Nastavna oprema

Količina predmeta nabave

Naručitelj je odredio točne količine u troškovniku.

Tehničke specifikacije

Detaljne tehničke specifikacije se nalaze u zasebnom prilogu.

Troškovnik

Detaljan troškovnik se nalazi u zasebnom prilogu – Troškovnik.

Mjesto izvršenja

Glavno mjesto izvršenja: OSNOVNA ŠKOLA BLATO, 20 271 Blato, p.p. 34, Prva ulica br 25/2, Općina Blato, Dubrovačko-neretvanska županija)

Mjesto isporuke robe (opreme) za sve grupe nabave je fco lokacija OSNOVNA ŠKOLA BLATO, 20 271 Blato, p.p. 34, Prva ulica br 25/2, Općina Blato, Dubrovačko-neretvanska županija)

Trajanje ugovora

Trajanje ugovora je 60 dana.

Početak ugovora je od obostranog potpisa.

2. Za Grupu 2. Školski pribor maksimalni rok isporuke iznosi 60 kalendarskih dana od dana obostranog potpisa Ugovora o javnoj nabavi. Naručitelj je odredio da je kriterij za odabir ponude ekonomski najpovoljnija ponuda (ENP), a jedan od kriterija je rok isporuke (Cijena ponude 90%, Rok isporuke robe 10%) tako da će se rok isporuke vrednovati sukladno razradi kriterija za odabir najpovoljnije ponude.

Opcije i moguća obnavljanja

Opcije: Nije primjenjivo.

Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: Nije primjenjivo.

Opis predmeta nabave - Grupa 3: Grupa 3. Sportska oprema i rekviziti


Opis grupe: Grupa 3. Sportska oprema i rekviziti: 37400000-2 Proizvodi za sport i oprema

CPV oznaka i naziv: 39160000 Školski namještaj

CPV oznaka i naziv:

37400000 Proizvodi za sport i oprema

Količina predmeta nabave

Naručitelj je odredio točne količine u troškovniku.

Tehničke specifikacije

Detaljne tehničke specifikacije se nalaze u zasebnom prilogu.

Troškovnik

Detaljan troškovnik se nalazi u zasebnom prilogu – Troškovnik.

Mjesto izvršenja

Glavno mjesto izvršenja: OSNOVNA ŠKOLA BLATO, 20 271 Blato, p.p. 34, Prva ulica br 25/2, Općina Blato, Dubrovačko-neretvanska županija)

Mjesto isporuke robe (opreme) za sve grupe nabave je fco lokacija OSNOVNA ŠKOLA BLATO, 20 271 Blato, p.p. 34, Prva ulica br 25/2, Općina Blato, Dubrovačko-neretvanska županija)

Trajanje ugovora

Trajanje ugovora je 60 dana.

Početak ugovora je od obostranog potpisa.

3. Za Grupu 3. Sportska oprema i rekviziti maksimalni rok isporuke iznosi 60 kalendarskih dana od dana obostranog potpisa Ugovora o javnoj nabavi. Naručitelj je odredio da je kriterij za odabir ponude ekonomski najpovoljnija ponuda (ENP), a jedan od kriterija je rok isporuke (Cijena ponude 90%, Rok isporuke robe 10%) tako da će se rok isporuke vrednovati sukladno razradi kriterija za odabir najpovoljnije ponude.
Uredna isporuka za sve tri grupe potvrđuje se otpremnicom i Zapisnikom o primopredaji, ovjerenim od strane Naručitelja i odabranog gospodarskog subjekta.

Opcije i moguća obnavljanja

Opcije: Nije primjenjivo.

Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: Nije primjenjivo.