Dokumentacija o nabavi

Dio II – Upute za ponuditelje


PODACI O PONUDI

NMV-08/2024 - Nabava usluga stručnog nadzora nad izvođenjem radova na projektu ''Izgradnja i opremanje Osnovne škole Cavtat''

Podaci o postupku nabave

Naziv postupka nabave: Nabava usluga stručnog nadzora nad izvođenjem radova na projektu ''Izgradnja i opremanje Osnovne škole Cavtat''

Evidencijski broj nabave: NMV-08/2024

Sadržaj i način izrade

Pri izradi ponude ponuditelj se mora pridržavati zahtjeva i uvjeta iz Dokumentacije o nabavi te ne smije mijenjati ni nadopunjavati tekst Dokumentacije o nabavi. Dokumentacija o nabavi se ne naplaćuje te se može preuzeti u cijelosti na internetskoj stranici: Dokumentacija o nabavi

Elektronička ponuda mora sadržavati najmanje:

Način dostave

Ponuda se dostavlja elektroničkim sredstvima komunikacije putem EOJN RH. Sukladno ZJN 2016. smatra se da ponuda dostavljena elektroničkim sredstvima komunikacije putem EOJN RH obvezuje ponuditelja u roku valjanosti ponude neovisno o tome je li potpisana ili nije te da naručitelj ne smije odbiti takvu ponudu samo zbog tog razloga.

Ponuda se izrađuje na način da čini cjelinu. Ako zbog opsega ili drugih objektivnih okolnosti ponuda ne može biti izrađena na način da čini cjelinu, onda se izrađuje u dva ili više dijelova.

Ukoliko pri elektroničkoj dostavi ponude iz tehničkih razloga nije moguće sigurno povezivanje svih dijelova ponude, naručitelj prihvaća dostavu u papirnatom obliku onih dijelova ponude koji se zbog svog oblika ne mogu dostaviti elektronički ili dijelova za čiju su izradu, zbog specifičnosti predmeta nabave nužni posebni formati dokumenata koji nisu podržani kroz opće dostupne aplikacije ili dijelova za čiju su obradu, zbog specifičnosti predmeta nabave, nužni posebni formati dokumenata obuhvaćeni shemama licenciranih prava zbog kojih nisu dostupni za izravnu uporabu.

Također, ponuditelji u papirnatom obliku, u roku za dostavu ponuda, dostavljaju dokumente drugih tijela ili subjekata koji su važeći samo u izvorniku, ako ih elektroničkim sredstvom nije moguće dostaviti u izvorniku, poput jamstva za ozbiljnost ponude.

U slučaju kada ponuditelj uz elektroničku dostavu ponuda u papirnatom obliku dostavlja određene dokumente koji ne postoje u elektroničkom obliku, ponuditelj ih dostavlja u zatvorenoj omotnici na kojoj je obvezan naznačiti na koji postupak javne nabave i na koju ponudu se odvojeni dokumenti odnose te takva omotnica sadrži sve podatke s dodatkom „dio/dijelovi ponude koji se dostavlja/ju odvojeno“. Zatvorenu omotnicu s dijelom/dijelovima ponude ponuditelj predaje neposredno na urudžbeni zapisnik u sjedištu naručitelja ili poštanskom pošiljkom na adresu naručitelja, u zatvorenoj omotnici na kojoj mora biti naznačeno:


Naručitelj: Dubrovačko-neretvanska županija

Pred Dvorom 1, 20 000 Dubrovnik

Nabava usluga stručnog nadzora nad izvođenjem radova na projektu ''Izgradnja i opremanje Osnovne škole Cavtat''

NMV-08/2024

Dio/dijelovi ponude koji se dostavljaju odvojeno

NE OTVARAJ


na poleđini ili u gornjem lijevom kutu omotnice:


Naziv i adresa ponuditelja / zajednice gospodarskih subjekata

(kod zajednice gospodarskih subjekata obvezna je naznaka da se radi o zajednici i navođenje svih članova zajednice)


Ponuditelj sam snosi rizik eventualnog gubitka, odnosno nedostavljanja odvojenog dijela/dijelova ponude/ZZS-a u papirnatom obliku.

U slučaju da naručitelj zaustavi postupak javne nabave povodom izjavljene žalbe na dokumentaciju ili poništi postupak javne nabave prije isteka roka za dostavu ponuda, za sve ponude koje su u međuvremenu dostavljene elektronički, EOJN RH će trajno onemogućiti pristup tim ponudama čime će se osigurati da nitko nema uvid u sadržaj dostavljenih ponuda. U slučaju da se postupak nastavi, ponuditelji će morati ponovno dostaviti svoje ponude.

Tajnost dokumentacije gospodarskih subjekata

Gospodarski subjekt u postupku javne nabave smije na temelju zakona, drugog propisa ili općeg akta određene podatke označiti tajnom, uključujući tehničke ili trgovinske tajne te povjerljive značajke ponuda. Ako je gospodarski subjekt neke podatke označio tajnima, obvezan je navesti pravnu osnovu na temelju koje su ti podaci označeni tajnima. Gospodarski subjekt dužan je na zahtjev naručitelja dostaviti akt/akte koji/koje su naveli kao pravnu osnovu temeljem koje su podaci označeni tajnima, a sve radi provjere postojanja pravne osnove. Gospodarski subjekt ne smije označiti tajnom: cijenu ponude, troškovnik, katalog, podatke u vezi s kriterijima za odabir ponude, javne isprave, izvatke iz javnih registara te druge podatke koji se prema posebnom zakonu ili podzakonskom propisu moraju javno objaviti ili se ne smiju označiti tajnom.

Izmjena ponude i odustajanje od ponude

U roku za dostavu ponude ponuditelj može izmijeniti svoju ponudu ili od nje odustati. Ako ponuditelj tijekom roka za dostavu ponuda mijenja ponudu, smatra se da je ponuda dostavljena u trenutku dostave posljednje izmjene ponude. Nakon isteka roka za dostavu ponuda, ponuda se ne smije mijenjati.

Postupanje u postupcima javne nabave u slučaju nedostupnosti EOJN RH

Temeljem članka 239. ZJN 2016, ako tijekom razdoblja od četiri sata prije isteka roka za dostavu ponuda zbog tehničkih ili drugih razloga na strani EOJN RH isti nije dostupan, rok za dostavu ne teče dok traje nedostupnost, a naručitelj će produljiti rok za dostavu sukladno članku 240. ZJN 2016. Detaljne upute načina elektroničke dostave ponude dostupne su na stranicama EOJN RH, na adresi: Upute

Odredbe o ponudi

Varijante ponude

Varijante ponude nisu dopuštene.

Način određivanja cijene ponude

a) Ponuditelji dostavljaju ponude s cijenom iskazanom u Eurima (€).
b) Cijena ponude piše se brojkama.
c) Ponuditelji su dužni ponuditi, tj. upisati jedinične cijene i ukupne cijene (zaokružene na dvije decimale) za svaku stavku troškovnika, na način kako je to određeno u troškovniku.
d) Ako ponuditelj nije u sustavu poreza na dodanu vrijednost ili je predmet nabave oslobođen poreza na dodanu vrijednost, u ponudbenom listu i troškovniku, na mjesto predviđeno za upis cijene ponude s porezom na dodanu vrijednost, upisuje se isti iznos kao što je upisan na mjestu predviđenom za upis cijene ponude bez poreza na dodanu vrijednost, a mjesto predviđeno za upis iznosa poreza na dodanu vrijednost ostavlja se prazno.
e) U cijenu ponude bez poreza na dodanu vrijednost (PDV) moraju biti uračunati svi troškovi i popusti.
f) Ponuđene jedinične cijene su nepromjenjive i neće se mijenjati zbog naknadno promijenjenih okolnosti po bilo kojoj osnovi, niti u slučaju da se nakon zaključenja Ugovora povećaju cijene elemenata na temelju kojih je ona određena. Ponuditelj se odriče na naknadno promijenjene okolnosti, te izričito jamči da ugovorne jedinične cijene vrijede za cijelo vrijeme ispunjenja ugovornih obveza.
g) U ponuđenim jediničnom cijenama uključeni su svi troškovi potrebni za izvršenje i pružanje svih usluga predviđenih ovom Dokumentacijom o nabavi, koji uključuju, ali se ne ograničavaju na troškove rada, troškovi kopiranja, putni troškovi, dnevnice, sve poreze i prireze, bez obzira da li je u opisu stavki Opisa predmeta nabave i troškovnika navedeno da jedinična cijena sve ovo obuhvaća.
h) Ponuđena cijena obuhvaća sve troškove potrebne za pružanje svih usluga predviđenih ovom Dokumentacijom o nabavi, koji uključuju, ali se ne ograničavaju na troškove rada, putne troškove, dnevnice, režije uprave tvrtke, zaradu tvrtke, sve poreze i prireze, bez obzira da li je u opisu stavki Opisa predmeta nabave i troškovnika navedeno da ukupna cijena sve ovo obuhvaća.

Jedinična cijena definirana je kao nepromjenjiva tijekom trajanja ugovora o javnoj nabavi.

Valuta ponude

Ponuditelj iskazuje cijenu ponude u eurima (EUR).

Kriterij za odabir ponude

Kriterij za odabir ponude je ekonomski najpovoljnija ponuda (ENP).

S obzirom na to da ne može koristiti pravo na pretporez, naručitelj će uspoređivati cijene ponuda s PDV-om.

Ako dvije ili više valjanih ponuda budu jednako rangirane prema kriteriju za odabir ponude, naručitelj će odabrati ponudu koja je zaprimljena ranije.

Maksimalan broj bodova koji ponuditelj može ostvariti je: 100

Ekonomski najpovoljnija ponuda utvrđuje se na temelju: Cijene i kvalitete

Formula za određivanje ekonomski najpovoljnije ponude opisana je u zasebnom dokumentu koju je naručitelj priložio ovoj dokumentaciji.

Cijena:

Naziv kriterijaZnačaj
Cijena60,00

Kvaliteta:

Naziv kriterijaZnačaj
Specifično iskustvo Stručnjaka 1. (IS1)20,00
Specifično iskustvo Stručnjaka 2. (IS2)20,00

Kriterij: Cijena

Detaljni opis:

1.Cjenovni kriterij (cijena - KCP)
Maksimalan broj bodova koji gospodarski subjekt može ostvariti prema ovom kriteriju je 60 bodova. Valjana ponuda s najnižom cijenom dobit će maksimalan broj bodova. Bodovna vrijednost ostalih valjanih ponuda izračunava se prema sljedećoj formuli:
KCP=CPmin/CPox60
Gdje je:
KCP = cijena ponude (zaokružena na dvije decimale)
CPmin = cijena ponude sa najnižom cijenom
CPo = cijena ponude koja se ocjenjuje
60 = najviši ostvarivi iznos kriterija

Kriterij: Specifično iskustvo Stručnjaka 1. (IS1)

Detaljni opis

Broj ugovora izgradnje i/ili rekonstrukcije građevina javne i društvene namjene* na kojima je stručnjak bio imenovan u svojstvu Inženjera prema FIDIC-u i/ili Glavnog nadzornog inženjera i/ili nadzornog inženjera za čitavo vrijeme trajanja ugovora ili najmanje u neprekinutom trajanju od 10 mjeseci**
Iskustvo se pri bodovanju uzima u obzir samo ako:
 su radovi nad kojima je pružena usluga ugovoreni prema FIDIC modelu ugovora ili jednakovrijedno***;
 je za radove izdana uporabna dozvola ili drugi jednakovrijedni dokument kojim se odobrava korištenje izgrađene građevine ili je ishođena potvrda o preuzimanju radova. Neće se priznavati uporabne dozvole za dio građevine u sklopu ugovora niti privremene uporabne dozvole, niti potvrde o preuzimanju za dio građevine u sklopu ugovora.
 Ako je vrijednost radova nad kojima je pružena usluga jednaka ili veća od 1.000.000,00 Eura (€) bez PDV-a.
* Prema definiciji iz Zakona o prostornom uređenju (NN 153/13, 65/17, 114/18, 39/19, 98/19, 67/23, čl. 3.):
Građevine javne i društvene namjene su građevine namijenjene obavljanju djelatnosti u području društvenih djelatnosti (odgoja, obrazovanja, prosvjete, znanosti, kulture, sporta, zdravstva i socijalne skrbi), radu državnih tijela i organizacija, tijela i organizacija lokalne i područne (regionalne) samouprave, pravnih osoba s javnim ovlastima i udruga građana i vjerskih zajednica.
** Računanje u mjesecima: razdoblje od 10 mjeseci istječe onog mjeseca koji po svom broju odgovara danu kad je ugovor započeo odnosno danu u koji pada događaj od kojega se računa trajanje roka. Ako toga dana nema u mjesecu u kojem rok istječe, rok istječe posljednjeg dana toga mjeseca
*** Naručitelj pod pojmom „FIDIC model ugovora ili jednakovrijedno“ smatra sve primjenjive modele FIDIC ugovora te jednakovrijedne modele ugovora koji predstavljaju standardizirane uvjete ugovora s propisanim procesima provedbe koje koriste Europska investicijska banka (EIB), Europska banka za obnovu i razvitak (EBRD), Svjetska banka (WB) i slično. Radovi će se ugovoriti po FIDIC modelu ugovora Crvena knjiga (Red Book) prvo izdanje iz 1999. u izdanju „Federation Internationale des Ingenieurs-Conseils“ (FIDIC), te je iz tog razloga specifično iskustvo stručnjaka prema FIDIC modelu ugovora ili jednakovrijedno vrlo važno radi efikasnog, uspješnog, pravodobnog i kvalitetnog izvršavanja predmeta nabave

Gospodarski subjekt će vrijednost kriterija izraziti numerički

Jedinica mjere: Broj referenci

Ponuđena vrijednost se mora izraziti kao: Cijeli broj

Kriterij: Specifično iskustvo Stručnjaka 2. (IS2)

Detaljni opis

Broj ugovora čija je vrijednosti radova nad kojima je pružena usluga jednaka ili veća od 1.000.000,00 Eura (€) bez PDV-a na kojima je stručnjak izvršavao uslugu Nadzorni inženjer za građevinske radove ili Glavni nadzorni inženjer (građevinske struke) pri građenju i/ili rekonstrukciji građevina javne i društvene namjene*.
* Prema definiciji iz Zakona o prostornom uređenju (NN 153/13, 65/17, 114/18, 39/19, 98/19, 67/23, čl. 3.):
Građevine javne i društvene namjene su građevine namijenjene obavljanju djelatnosti u području društvenih djelatnosti (odgoja, obrazovanja, prosvjete, znanosti, kulture, sporta, zdravstva i socijalne skrbi), radu državnih tijela i organizacija, tijela i organizacija lokalne i područne (regionalne) samouprave, pravnih osoba s javnim ovlastima i udruga građana i vjerskih zajednica.

Gospodarski subjekt će vrijednost kriterija izraziti numerički

Jedinica mjere: Broj referenci

Ponuđena vrijednost se mora izraziti kao: Cijeli broj

Jezik i pismo na kojem se izrađuje ponuda ili njezin dio

Ponuda se zajedno s pripadajućom dokumentacijom izrađuje na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu (iznimno je moguće navesti pojmove na stranom jeziku te koristiti međunarodno priznat izričaj, odnosno tzv. internacionalizme, tuđe riječi i prilagođenice). Također iznimno, dio popratne dokumentacije može biti i na nekom drugom jeziku, ali se u tom slučaju obavezno prilaže i prijevod na hrvatski jezik.

Ponuda se zajedno s pripadajućom dokumentacijom izrađuje na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu, a moguće je navesti pojmove, projekte i sl. na stranom jeziku te koristiti internacionalizme, tuđe riječi i prilagođenice, u kojem slučaju se ne mora prilagati prijevod na hrvatski jezik. Također iznimno, dio popratne dokumentacije može biti i na nekom drugom jeziku, ali se u tom slučaju obavezno prilaže i prijevod na hrvatski jezik.
U cijelom tekstu ove dokumentacije o nabavi riječi i pojmovni sklopovi koji imaju rodno značenje, odnose se jednako na muški i na ženski rod bez obzira jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu.

Rok valjanosti ponude

Rok valjanosti ponude je 90 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda.

Ukoliko tijekom postupka javne nabave istekne rok valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude (ukoliko je traženo DON-om), naručitelj će prije odabira zatražiti produženje roka valjanosti ponude i jamstva od ponuditelja koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu. U tu svrhu ponuditelju će se dati primjereni rok, ne kraći od pet (5) dana.

Ponuditelj upisuje rok valjanosti ponude na za to predviđeno mjesto pri upisu podataka u obrazac EOJN RH.

U slučaju da ponuditelj produži rok valjanosti ponude, obvezan je produžiti i valjanost jamstva za ozbiljnost ponude.

Ostale odredbe

Vrsta, sredstvo i uvjeti jamstva

Jamstvo za ozbiljnost ponude

Ponuditelj je obvezan uz ponudu priložiti jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije sukladno članku 1039. Zakona o obveznim odnosima, ili zadužnice ili bjanko zadužnice ili uplate novčanog pologa
Iznos jamstva za ozbiljnost ponude iznosi:
5.000,00 Eura (€)
U bankarskoj garanciji mora biti navedeno sljedeće:
 da je korisnik garancije DUBROVAČKO-NERETVANSKA ŽUPANIJA
 da se garant obvezuje bezuvjetno, neopozivo i na prvi pisani poziv korisnika garancije, bez prigovora isplatiti iznos od (navesti traženi iznos) u slučaju odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja ažuriranih popratnih dokumenata sukladno članku 263. ZJN 2016, neprihvaćanja ispravka računske greške, odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi i nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora.
Zadužnica ili bjanko zadužnica se dostavlja sukladno odredbama Pravilnika o obliku i sadržaju zadužnice (NN 115/12, 82/17 i 154/22), odnosno odredbama Pravilnika o obliku i sadržaju bjanko zadužnice (NN 115/12, 82/17 i 154/22).
Jamstvo za ozbiljnost ponude mora trajati minimalno sukladno roku valjanosti ponude. Gospodarski subjekt može dostaviti jamstvo koje je duže od roka valjanosti ponude. Ako istekne rok valjanosti ponude, naručitelj će tražiti od ponuditelja produženje roka valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude sukladno tom produženom roku.
Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u izvorniku. Izvornik ne smije biti ni na koji način oštećen (bušenjem, klamanjem i sl.).
Izvornik jamstva za ozbiljnost ponude dostavlja se odvojeno od elektroničke dostave ponude, u papirnatom obliku, poštom ili dostavom u zatvorenoj omotnici na kojoj su navedeni podaci sukladno ovoj Dokumentaciji o nabavi.
Naručitelj je obvezan vratiti ponuditeljima jamstvo za ozbiljnost ponude nakon potpisivanja ugovora o javnoj nabavi i dostave jamstva za uredno ispunjenje ugovora.
Ponuditelj može dostaviti jamstvo u obliku novčanog pologa u traženom iznosu. Polog se u odgovarajućem iznosu uplaćuje u korist računa Naručitelja IBAN: HR56 2340 0091 8000
1900 6; SWIFT: PBZGHR2X
Model: HR68
Poziv na broj: 7307-OIB broj ponuditelja
Opis plaćanja: Jamstvo za ozbiljnost ponude ev.broj nabave: NMV-08/2024.
Dokaz o uplati novčanog pologa ponuditelj je dužan priložiti u ponudu.
U slučaju zajednice gospodarskih subjekata, iz jamstva mora biti razvidno da se jamstvo izdaje u ime zajednice ponuditelja.
Jamstvo mora glasiti na sve članove zajednice, a ne samo na jednog člana te jamstvo mora sadržavati navod o tome da je riječ o zajednici gospodarskih subjekata. Također slučaju zajednice gospodarskih subjekata jamstvo za ozbiljnost ponude može biti dostavljeno na način da svaki član zajednice gospodarskih subjekata dostavlja jamstvo za svoj udio u ponudi.
U slučaju dostave jamstva u obliku bankarske garancije primjenjuju se pravila o bankarskim garancijama (engl. Unifrom rules for Demand Guarantee) Međunarodne trgovačke komore u Parizu (engl.ICC).

Ponuditelji u papirnatom obliku, u roku za dostavu ponuda, dostavljaju dokumente drugih tijela ili subjekata koji su važeći samo u izvorniku, poput traženih sredstava jamstva, odnosno jamstva za ozbiljnost ponude.
Zatvorenu omotnicu s dijelom/dijelovima ponude ponuditelj predaje neposredno ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu Naručitelja na kojoj mora biti naznačeno:
Na prednjoj strani omotnice mora biti naznačeno:
Dubrovačko-neretvanska županija
Pred Dvorom 1, 20 000 Dubrovnik, Republika Hrvatska
Nabava usluga stručnog nadzora nad izvođenjem radova na projektu ''Izgradnja i opremanje Osnovne škole Cavtat''
Evidencijski broj nabave:
NMV-08/2024
Dio/dijelovi ponude koji se dostavljaju odvojeno
«NE OTVARAJ».
Na poleđini ili u gornjem lijevom kutu omotnice ponude mora biti naznačeno:
Naziv i adresa ponuditelja / zajednice gospodarskih subjekata /
članova zajednice gospodarskih subjekata

Iznos jamstva (EUR): 5.000,00

Novčani polog

Gospodarski subjekt može umjesto traženog sredstva jamstva dati novčani polog u traženom iznosu.

Podaci za uplatu novčanog pologa

Naziv primatelja: Dubrovačko-neretvanska županija

IBAN primatelja: HR562340009180001900 6

SWIFT CODE: PBZGHR2X

Model: HR68

Poziv na broj: 7307-OIB broj ponuditelja

Opis plaćanja: Jamstvo za ozbiljnost ponude ev.broj nabave: NMV-08/2024.

U slučaju da ponuditelj uplaćuje novčani polog, dostavlja dokaz o uplati koji se prilaže / uvezuje u ponudu. Na temelju dostavljenog dokaza o plaćanju pologa, naručitelj provjerava izvršenje uplate na računu naručitelja.

Rok valjanosti jamstva za ozbiljnost ponude mora biti najmanje do isteka roka valjanosti ponude, a gospodarski subjekt može dostaviti jamstvo koje je duže od roka valjanosti ponude.

Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi

Bezuvjetna garancija banke naplativa od banke na prvi poziv, neopozivo, bez prava prigovora, ili uplata novčanog pologa na iznos koji pokriva visinu od 10% (slovima: desetposto) vrijednosti Ugovora (bez PDV-a)
Odabrani ponuditelj je u obvezi dostaviti jamstvo za uredno ispunjenje ugovora u obliku uplate novčanog pologa na žiro-račun Naručitelja IBAN: HR56 2340 0091 8000 1900 6 ili dostave bankovnog jamstva za uredno ispunjenje ugovora u visini od 10% ugovorene ukupne vrijednosti ugovora bez PDV-a.
Uplatu pologa ili dostavu bankovnog jamstva potrebno je izvršiti u roku od 15 (petnaest) dana od potpisa ugovora.
Bankovno jamstvo mora biti bezuvjetno, neopozivo, bez prigovora i na prvi pismeni poziv i mora vrijediti cijelo vrijeme trajanja ugovora plus 30 dana respira.
Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora biti će naplaćeno u slučaju povrede ugovornih obveza od strane odabranog ponuditelja, kao i u slučaju raskida ugovora i nastanka štete. Ako jamstvo za uredno ispunjenje ugovora ne bude naplaćeno, isto će Naručitelj vratiti odabranom ponuditelju nakon izvršenja ugovornih obveza.
Na zahtjev Naručitelja, odabrani ponuditelj će produžiti rok jamstva za uredno ispunjenje ugovora.
U slučaju sklapanja ugovora sa Zajednicom gospodarskih subjekata, jamstvo za uredno ispunjenje ugovora može dostaviti bilo koji član iz Zajednice gospodarskih subjekata, u cijelosti ili parcijalno s članom/vima pod uvjetom da jamstvo za uredno ispunjenje ugovora, u bilo kojem slučaju treba iznositi 10 % (desetposto) od vrijednosti ugovora bez PDV-a, te da se u njemu nalaze podaci o svim članovima zajednice gospodarskih subjekata.
Ukoliko odabrani ponuditelj ne dostavi jamstvo u roku od 15 (petnaest) dana od dana potpisivanja ugovora, a prije isteka jamstva za ozbiljnost ponude, Naručitelj ima pravo raskinuti ugovor i naplatiti jamstvo za ozbiljnost ponude.
U slučaju dostave jamstva u obliku bankarske garancije primjenjuju se pravila o bankarskim garancijama (engl. Unifrom rules for Demand Guarantee) Međunarodne trgovačke komore u Parizu (engl.ICC).

Novčani polog

Gospodarski subjekt može umjesto traženog sredstva jamstva dati novčani polog u traženom iznosu.

Datum, vrijeme i mjesto (javnog) otvaranja ponuda

Rok za dostavu ponuda je: 09.02.2024 10:00:00

Otvaranje ponuda se vrši elektroničkim putem na EOJN, dok se fizički dijelovi ponuda otvaraju na sljedećoj lokaciji: Pred Dvorom 1, 20 000 Dubrovnik

Otvaranje ponuda održat će se: 09.02.2024 10:00:00

Podaci o ovlaštenim osobama i postupku otvaranja: U postupku otvaranja pravo aktivnog sudjelovanja imaju samo ovlašteni predstavnici naručitelja i ovlašteni predstavnici ponuditelja
Dokaz ovlasti ovlaštene osobe ponuditelja je pisana punomoć, ovlaštenje i sl.
Dokaz ovlasti zakonskog zastupnika ponuditelja je izvadak iz sudskog registra ili druga odgovarajuća isprava iz koje je vidljivo svojstvo zakonskog zastupnika.

Izmjene ugovora

Naručitelj smije izmijeniti ugovor o javnoj nabavi tijekom njegova trajanja bez provođenja novog postupka javne nabave sukladno odredbama članaka 315. do 320. ZJN.

Ugovor o javnoj nabavi može se izmijeniti bez provođenja novog postupka javne nabave ako je do produženje roka došlo zbog:

·         produženja roka EU projekta;

·         zbog nastupanja okolnosti više sile

zbog nastupa okolnosti koje onemogućuju ispunjenje ugovorenih obaveza u ugovorenom roku, koje se ne mogu pripisati višoj sili i nisu uzrokovane postupanjem nijedne ugovorne strane, već su posljedica radnji treće strane.

Uvjeti za izvršenje ugovora

5.1.       POSEBNI I OSTALI UVJETI ZA IZVRŠENJE UGOVORAUgovor o javnoj nabavi zaključiti će se u pisanom obliku sa gospodarskim subjektom čija će ponuda biti odabrana kao najpovoljnija u skladu s kriterijem za odabir i traženim uvjetima.

Ugovor o javnoj nabavi usluga predmeta nabave neće se realizirati niti proizvoditi pravne učinke u slučaju ako ne bude sklopljen ugovor o javnoj nabavi radova iz postupka nabave po predmetu nabave " Izgradnja i opremanje Osnovne škole Cavtat ", Evidencijski broj nabave: JNV 3/23, koji je objavljen na pripadajućim internetskim stranicama EOJN RH (Broj Obavijesti o nadmetanju u Elektronskom oglasniku javne nabave https://eojn.nn.hr/  vezano na javnu nabavu radova- ''Izgradnja i opremanje Osnovne škole Cavtat'': 2023/S 0F2-0055551 (Broj objave u TED-u: 2024/S002-002273))

5.1.1.      Uvjeti za izvršenje ugovoraSukladno članku 218. ZJN 2016 Naručitelj u ovom postupku nabave određuje posebne uvjete za izvršenje Ugovora kako slijedi:

Kontrola i praćenje izvršenja ugovora o javnoj nabavi

Ugovor o javnoj nabavi sklopiti će se u pisanom obliku u roku od 30 dana od dana izvršnosti odluke o odabiru. Ugovor mora biti u skladu s uvjetima određenima u Dokumentaciji o nabavi i odabranom ponudom. Sukladno članku 313. Zakona o javnoj nabavi, naručitelj je obvezan kontrolirati je li izvršenje ugovora o javnoj nabavi u skladu s uvjetima određenima u Dokumentaciji o nabavi i odabranom ponudom, te će se u tu svrhu imenovati osobe zadužene za kontrolu i praćenje izvršenja ugovora o javnoj nabavi od strane naručitelja i od strane odabranog ponuditelja.

ZAMJENA STRUČNJAKA

Za slučaj promjene ili zamjene stručnjaka , odabrani ponuditelj je u obvezi ishoditi prethodnu pisanu suglasnost Naručitelja te za svakog novog stručnjaka koji će biti uključen u izvršenje ugovornih obveza dostaviti dokaze o ispunjavanju uvjeta stručne sposobnosti , te navedena osoba prema kriteriju odabira ekonomski najpovoljnije ponude mora ostvariti najmanje onoliko bodova kao i stručnjak predložen u ponudi.

5.1.2.      Raskid ugovoraNaručitelj obvezan je raskinuti ugovor o javnoj nabavi tijekom njegova trajanja ako:

·         je ugovor značajno izmijenjen, što bi zahtijevalo novi postupak nabave na temelju članka

321. Zakona o javnoj nabavi,

·         je ugovaratelj morao biti isključen iz postupka javne nabave zbog postojanja osnova za isključenje iz članka 251. stavka 1. Zakona o javnoj nabavi,

·         se ugovor nije trebao dodijeliti ugovaratelju zbog ozbiljne povrede obveza iz osnivačkih Ugovora i Direktive 2014/24/EU, a koja je utvrđena presudom Suda Europske unije u postupku iz članka 258. Ugovora o funkcioniranju Europske unije,

·         se ugovor nije trebao dodijeliti ugovaratelju zbog ozbiljne povrede odredaba Zakona o javnoj nabavi, a koja je utvrđena pravomoćnom presudom nadležnog upravnog suda.

5.1.3.      Osnove za zabranu dodjele ugovora o javnoj nabavi Odlukom Vijeća Europske unije 2022/578 o izmjeni Odluke 2014/512/ZVSP o mjerama ograničavanja s obzirom na djelovanja Rusije kojima se destabilizira stanje u Ukrajini – čl.1.h.

(https://eur-lex.europa.eu/legal-content/HR/TXT/?uri=uriserv%3AOJ.L_.2022.111.01.0070.01.HRV&toc=OJ%3AL%3A2022%3A111%3ATOC )

i

Uredbom Vijeća Europske Unije 2022/576 o izmjeni Uredbe (EU) br. 833/2014 o mjerama ograničavanja s obzirom na djelovanja Rusije kojima se destabilizira stanje u Ukrajini – čl. 5.k.

(https://eur-lex.europa.eu/legal-content/HR/TXT/?uri=uriserv%3AOJ.L_.2022.111.01.0001.01.HRV&toc=OJ%3AL%3A2022%3A111%3ATOC )

propisano je:

''Zabranjuje se dodjela bilo kojeg ugovora o javnoj nabavi ili ugovora o koncesiji koji su obuhvaćeni područjem primjene direktiva 2014/23/EU, 2014/24/EU, 2014/25/EU i 2009/81/EZ Europskog parlamenta i Vijeća, kao i članka 10. stavaka 1. i 3., stavka 6. točaka od (a) do (e) te stavaka 8., 9. i 10. i članaka 11., 12., 13. i 14. Direktive 2014/23/EU, članaka 7. i 8., članka 10. točaka od (b) do (f) te od (h) do (j) Direktive 2014/24/EU, članka 18., članka 21. točaka od (b) do (e) te od (g) do (i) i članaka 29. i 30. Direktive 2014/25/EU te članka 13. točaka od (a) do (d) i od (f) do (h) i točke (j) Direktive 2009/81/EZ, sljedećim osobama, subjektima ili tijelima, ili nastavak izvršavanja bilo kojeg takvog ugovora sa sljedećim osobama, subjektima ili tijelima:

a)      ruski državljanin ili fizička ili pravna osoba, subjekt ili tijelo s poslovnim nastanom u Rusiji;

b)      pravna osoba, subjekt ili tijelo u čijim vlasničkim pravima subjekt iz točke (a) ovog stavka ima izravno ili neizravno više od 50 % udjela; ili

c)      fizička ili pravna osoba, subjekt ili tijelo koji djeluju za račun ili prema uputama subjekta iz točke (a) ili (b), uključujući, ako oni čine više od 10 % vrijednosti ugovora, podugovaratelje, dobavljače ili subjekte na čije se kapacitete oslanja u smislu direktiva 2014/23/EU, 2014/24/EU, 2014/25/EU i 2009/81/EZ.''

Sukladno navedenom, a u svrhu dokazivanja ispunjenja uvjeta propisanih Odlukom i Uredbom Vijeća Europske unije, ponuditelj koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu će dostaviti, na zahtjev naručitelja, izjavu potpisanu od ovlaštene osobe za zastupanje gospodarskog subjekta , kojom izjavljuje da ne postoje okolnosti koje su ovom točkom  propisane kao zapreka za dodjelu ugovora o javnoj nabavi, najkasnije do donošenja odluke o odabiru.

U slučaju da ponuditelj koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu, ne dostavi traženo ili se utvrdi postojanje okolnosti koje su ovom točkom propisane kao zapreka za dodjelu ugovora o javnoj nabavi, ponuda istog će biti odbijena kao nepravilna.

5.19.4.        Registar stvarnih vlasnika

Prije potpisivanja Ugovora s odabranim ponuditeljem, Ugovaratelj je u obvezi Naručitelju dostaviti izvadak iz Registra stvarnih vlasnika odnosno jednakovrijedni dokument u državi poslovnog nastana ugovaratelja. Registar stvarnih vlasnika predstavlja središnju elektroničku bazu podataka koja sadrži podatke o stvarnim vlasnicima pravnih subjekata i trustova. Registar je ustrojen temeljem članaka 32. do 36. Zakona o sprječavanju pranja novca i financiranja terorizma (Narodne novine 108/17, 39/19, 151/22), a operativno ga u ime Ministarstva financija – Ureda za sprječavanja pranja novca i financiranja terorizma, vodi Financijska agencija. Stvarnim vlasnikom smatra se svaka fizička osoba (ili osobe) koja je konačni vlasnik stranke ili kontrolira stranku ili na drugi način njome upravlja, uključujući onu fizičku osobu (osobe) koja izvršava krajnju učinkovitu kontrolu nad pravnom osobom. Ova se odredba na odgovarajući način primjenjuje na članove zajednice ponuditelja i podugovaratelje

Ne primjenjuju se trgovački običaji (uzance).

Rok za donošenje odluke o odabiru ili poništenju

Rok za donošenje odluke o odabiru je 60 dana od dana isteka roka za dostavu.

Naručitelj je odredio duži rok od Zakonom propisanog minimalnog jer zbog složenosti i obima ponude, dokaza i uvjeta za kvalitetan pregled te eventualne zahtjeva za pojašnjenje i upotpunjavanje ponude kao i mogućnost traženja ažuriranih popratnih dokumenata, potrebno je predvidjeti duže vrijeme za pregled i ocjenu ponude.

Rok za donošenje odluke o poništenju je 30 dana od dana nastanka razloga za poništenje postupka.

Rok, način i uvjeti plaćanja

Plaćanje se izvrašava na temelju valjanog računa/situacije, u jednakim mjesečnim ratama za vrijeme trajanja ugovora o javnoj nabavi, u skladu s ponudbenim Troškovnikom, a po izvršenim uslugama odabranog ponuditelja na mjesečnom nivou.
Odabrani ponuditelj nema pravo na plaćanje predujma.
Sukladno odredbama Zakona o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi (NN 94/18) Naručitelj je obvezan zaprimiti e-Račun, a Izvođač ga izdati sukladno članku 7. navedenog Zakona te se situacije izdaju u formi e-Računa. Naručitelj izvršiti plaćanje neposredno svakom podugovaratelju koji je naveden u ugovoru, uz obvezno prilaganje računa, odnosno situacija podugovaratelja prema izvođaču/članovima zajednice gospodarskih subjekata. Odabrani ponuditelj je obvezan u situaciji naznačiti koje iznose i na koji račun treba plaćati podugovarateljima, odnosno članovima zajednice gospodarskih subjekata.

Naručitelj je obvezan neposredno plaćati podugovaratelju za dio ugovora koji je isti izvršio. Ugovaratelj mora svom računu ili situaciji priložiti račune ili situacije svojih podugovaratelja koje je prethodno potvrdio.

Uvjeti i zahtjevi koji moraju biti ispunjeni sukladno posebnim propisima ili stručnim pravilima

Pogledati Prilog. - Uvjeti po posebnim propisima ili strucnim pravilima

Rok za izjavljivanje žalbe na dokumentaciju o nabavi te naziv i adresa žalbenog tijela

Rok za izjavljivanje žalbe iznosi deset (10) dana i to od dana:
1. objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi
2. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka
3. objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije
4. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda

Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu.

Podaci žalbenog tijela

Naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave

Adresa: Ulica grada Vukovara 23/V, 10000 Zagreb

Telefon: +385 14559930

Telefaks: +385 14559933

Adresa elektroničke pošte: dkom@dkom.hr

Internet stranica: https://www.dkom.hr/

Drugi podaci koje naručitelj smatra potrebnima

Dodatni podaci

Na sva pitanja koja se tiču ponuda, uvjeta, načina i postupka nabave, primjenjivati će se odredbe Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16 i 114/22), Pravilnika o dokumentaciji o nabavi te ponudi (NN broj 65/17 i 75/20) u postupcima javne nabave te drugi relevantni zakoni i podzakonski propisi Republike Hrvatske. Na ostale bitne uvjete u vezi s predmetom nadmetanja i ugovorom o javnoj nabavi s odabranim ponuditeljem odgovarajuće će se primjenjivati odredbe Zakona o obveznim odnosima te drugi relevantni zakoni i podzakonski propisi koji reguliraju izvršenje predmetne vrste ugovora.
Ponuditelj jamči korektnost u postupku kao i izostanak bilo kakve zabranjene prakse u vezi s postupkom nabave (radnja koja je korupcija ili prijevara, nuđenje, davanje ili obećavanje neke neprilične prednosti koja može utjecati na djelovanje nekog zaposlenika), izražava suglasnost s provedbom revizije cijelog postupka od strane neovisnih stručnjaka te prihvaća odgovornost i određene sankcije (ugovorne kazne, bezuvjetni otkaz ugovora) ukoliko se krše pravila.