Dokumentacija o nabavi
Dio I - Opći podaci o postupku nabave
NMV-08/2024 - Nabava usluga stručnog nadzora nad izvođenjem radova na projektu ''Izgradnja i opremanje Osnovne škole Cavtat''
Opći podaci
Podaci o naručitelju
Naziv i sjedište naručitelja : Dubrovačko-neretvanska županija, Pred Dvorom 1, 20000 Dubrovnik , Hrvatska
Nacionalni reg. broj (OIB): 32082115313
Broj telefona: +385 20351448
Broj telefaksa: +385 20351496
Internetska stranica: https://dnz.hr
Adresa elektroničke pošte: nabava@dubrovnik-neretva.hr
Vrsta naručitelja: Javni
Komunikacija naručitelja i gospodarskih subjekata
Kontakt osoba: Maro Hađija
Broj telefona: +385 20351448
Broj telefaksa: +385 20351496
Adresa elektroničke pošte: nabava@dubrovnik-neretva.hr
Komunikacija i svaka druga razmjena informacija između naručitelja i gospodarskih subjekata može se obavljati isključivo na hrvatskom jeziku putem sustava Elektroničkog oglasnika javne nabave Republike Hrvatske (dalje: EOJN RH) modul Pitanja/Pojašnjenja dokumentacije o nabavi. Upute
Gospodarski subjekt može zahtijevati dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene u vezi s dokumentacijom o nabavi tijekom roka za dostavu zahtjeva za sudjelovanje i poziva na dostavu ponuda.
Pod uvjetom da je zahtjev dostavljen pravodobno, naručitelj je obvezan dati odgovor, dodatne informacije i objašnjenja bez odgode, a najkasnije tijekom četvrtog (4) dana prije roka određenog za dostavu zahtjeva za sudjelovanje / dostavu ponuda, staviti na raspolaganje na isti način i na istim internetskim stranicama kao i osnovnu dokumentaciju, bez navođenja podataka o podnositelju zahtjeva. Zahtjev je pravodoban ako je dostavljen najkasnije tijekom šestog (6) dana prije roka određenog za dostavu zahtjeva za sudjelovanje, odnosno za dostavu ponuda.
Podaci o gospodarskim subjektima s kojima je naručitelj u sukobu interesa
Popis gospodarskih subjekata s kojima je naručitelj u sukobu interesa:
OIB | Naziv G.S. | Adresa sjedišta |
---|---|---|
66233587142 | Hotel OSMINE | Put od Osmina bb, Slano |
Podaci o postupku nabave
Naziv postupka nabave: Nabava usluga stručnog nadzora nad izvođenjem radova na projektu ''Izgradnja i opremanje Osnovne škole Cavtat''
Evidencijski broj nabave: NMV-08/2024
Vrsta postupka javne nabave: Otvoreni postupak
Procijenjena vrijednost nabave: 220.200,00 EUR
Vrsta ugovora o javnoj nabavi: Usluge
Naručitelj sklapa s odabranim ponuditeljem ugovor o javnoj nabavi.
Elektronička dražba: Naručitelj ne provodi elektroničku dražbu.
Dinamički sustav nabave: Naručitelj ne uspostavlja dinamički sustav nabave.
Podaci o predmetu nabave
Nabava usluga stručnog nadzora nad izvođenjem radova na projektu ''Izgradnja i opremanje Osnovne škole Cavtat''
Opis predmeta nabave: Nabava usluga stručnog nadzora nad izvođenjem radova na projektu ''Izgradnja i opremanje Osnovne škole Cavtat''
Opis: Nabava usluga stručnog nadzora nad izvođenjem radova na projektu ''Izgradnja i opremanje Osnovne škole Cavtat''
CPV oznaka i naziv: 71247000 Nadzor građevinskih radova
CPV oznaka i naziv:
71310000 Savjetodavne tehničke usluge i savjetodavne usluge u građevinarstvu
71521000 Usluge nadzora gradilišta
71248000 Nadzor projekta i dokumentacija
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije
Broj ili uputa na projekt: Projekt ''Izgradnja i opremanje Osnovne škole Cavtat'' (NPOO.C3.I .RI -12.01 .0002)
EU Program: Instrument Europske unije za oporavak (EURI)
Opis projekta: Projekt ''Izgradnja i opremanje Osnovne škole Cavtat'' (NPOO.C3.I .RI -12.01 .0002)
Količina predmeta nabave
Naručitelj je odredio točne količine u troškovniku.
Tehničke specifikacije
Detaljne tehničke specifikacije se nalaze u zasebnom prilogu.
Troškovnik
Detaljan troškovnik se nalazi u zasebnom prilogu – Troškovnik.
Mjesto izvršenja
Glavno mjesto izvršenja: Općina Konavle, Cavtat
Mjesto izvršenja usluga predmeta nabave, odnosno mjesto izvršenja ugovora o javnoj nabavi, je mjesto izvođenja radova - općina Konavle, Cavtat
Trajanje ugovora
Trajanje ugovora je 14 mjeseci.
Početak ugovora je od uvođenja u posao.
Predviđeni rok izvršenja i pružanja usluga predmeta nabave je 14 mjeseci u kontinuiranom trajanju do uspješne primopredaje radova na Izgradnji i opremanju Osnovne škole Cavtat.
Dinamika pružanja usluga predmeta nabave je kontinuirano, prema rokovima i dinamici izvođenja radova na Izgradnja i opremanje Osnovne škole Cavtat, od dana uvođenja u posao izvođača radova do predaje završnog izvješća nadzornog inženjera i potpisivanja/ovjeravanja okončane situacije izvođača.
Izvršitelj je suglasan i u obvezi prilagoditi se izvršenju usluga stvarnim rokovima završetka realizacije Radova. Ponuditeljima se napominje da je moguće skraćenje i produljenje trajanja Ugovora ovisno o stvarnoj realizaciji Radova. Ponuditelj prilikom davanja ponude mora uzeti u obzir mogućnost produljenja Ugovora (odnosno roka završetka Radova)
Opcije i moguća obnavljanja
Opcije: Nije primjenjivo.
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: Nije primjenjivo.